img_1295

Iva Srnec 2002. godine upisuje Hrvatske studije, odsjek kroatologije i filozofije, a 2006. godine na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu odsjek Kazališne režije i radiofonije.

2013. godine stječe zvanje Magistra kazališne režije i radiofonije diplomskom autorskom predstavom Ulice u jesenje jutro ( u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i Akademije dramske umjetnosti), te pismenim radom Poezija i kazalište.

Ostale režije uključuju: Metodu za brak ( autorski projet) u produkciji Hit teatra (2015.) , Galiciju ( M. Krleža) u produkciji Akademije dramske umjetnosti, Točke na i, Centra za kulturu Trešnjevka i Filozofskog fakulteta u Zagrebu ( 2014), Ljubavne HI ( mi) TOVE u produkciji Točke na i ( 2014.),  Igru ljubavi i slučaja (P. Marivaux) u produkciji Gradskog kazališta Jastrebarsko ( 2013.), Slike Marijine , monodramu Lydie Scheuermann Hodak u produkciji udruge Moj Film i Točke na i ( 2012.),  Hocus Pocus –priču iz Freakwoodske šume  rock operu za djecu i mlade u koprodukcija HNK Varaždin i Točke na i , skladatelja Igora Tatarevića prema librettu Ivice Krajača (2011.),   Na tavanu tete Agate, autorsku predstavu Damjana Simića, Matee Elezović i Ive Srnec u produkciji Centra za kulturu Trešnjevka i uz suradnju Točke na i,  Samo jučerašnju vijest u produkciji kazališta EXIT ( 2009.) , te je ostvarila i dvije suradnje sa zagrebačkom Filharmonijom i Hrvatskom glazbenom mladeži : simfonijski koncert  R. Korsakov: Šeherezada (2011.)  , te simfonijski koncert Wagner i Verdi online ( 2013.)

Ima dugodišnje iskustvo u radu sa djecom i mladima kao dramski pedagog za  gradska kazališta i umjetničke organizacije: Gradsko kazalište Trešnja, ZKM, Gradsko kazalište Jastrebarsko, “Točka na I”, te  studio udruge Praktikum.
Članica je HDDU-a, te umjetnička voditeljica nezavisnog kazališta Točka na i .